CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 2, 2011

안녕하세요 모두.

Hey readers ? how are u ? di petang yg indh ini saya ingt menulis tentang .... ?
jp jp ? tentang ape eyh ? yeah . 6 MONTH ! oh yeahh . hehe , suda 6 bulan kami kawin
ish ish ish , tk sangka yaa ? 
aww , gedikk . haha , sukaaaa . bulan lepas ada urg tnya "eh tyra , da lme eyh couple?" aku pown dengn bangganya menjawab "tk la baru 5 bulan , hehe" doranx kata "whattt the fishh? mcm da lme enn?" aku gelak ja laaa . haa tue ja yg mampu aku buad . mybe
ada chemistry antra kami kowt ? sebab kami kenal 3 taun lepas . wahhh ! 
chemistry kowttt ? mcm lagu melda ahmad-kimia gituu . HAHA

Okay , cool tyra cool . dpt hadiah dak ? dak pown , cuma semalam gayut smpai patah 
pokok jaaa , hehe , rindu u la charming . <3
rindu sngt sngt tw
Wait wait ? , smlm aku tdok pkui bapa ntah ? lewat jugak kowt dekt pukul 1.30 jugak laaa
hehe , tk bule tdo punya psal , yewla . spupu aku dtg umh , dua dua ekoq mai , 
so aku ngn spupu aku tido la depn tv tue , tk kn la nk berhimpit 4 org ats ktil double uh ? 
OH please ? aku mmg tk bule tido dlm sempit sempit nih , so jln yg mudah aku tido ja depn tv . bule
tengok tv smpai pagi . HAHA , (walaupun ayh aku tarik kad astro sebb kami ayik tengok tv ja enn?malas nk bce buku,pdn muka satt) HAHA . 
let me think ape nk tulis agy ? ermmmm ?
HA , tenghhri td aku blik kg , anta dua ekoq spupu aku tue enn , dpt moto trus p kedai maksu , 
lapaq ais kepal , then da beli pa semua , p ronda sat , antaq ais kepal kt adek aku ,perghhh 
mmg syahdu mkn ais kepal tenghg2hri nie enn ? mcm nih ha ! 

HAHA , mmg nikmat urg kta enn , pastue amek mota teman spupu aku jmpa bf dia bgi sim card
aku pown teman ja la , ish . dia bawak moto , mmg laju ar , aku pejam mata rapat nuh !
haha , dh la , tk larat aku nk merapu enn ? 
aku merapu bnyk bnyk stg afy complain . HAHA , yes sir im listen to u . 
That all 4 today . ejoyyy . <3






No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com