CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 2, 2011

2 2011 수 있습니다

Assalamualaikum ! ^^




Hello? peghhhh ! tuka tulisan pulakkk , mcm lawa ja , aku ameik terus la , alang alang abg aku da downloadkn ? HAHA , bak kte pepatah menyeluk pekasam bia sampai ke pangkal lengan , yew tk yob ? haha , klua da perak teman , ^^ , lama tk balik sana aihh , rindu dekt pokok kelapa , jp ? apa kena megena ? tk dak kn ? so diam ? AHAH , 


Okay , today 2 may 2011 , sudh 7 bulan saya da bf saya berkahwin (cinta mksunya) , saja nk buad lebih dramatik bule kot no ? HAHA , && saya nk tukar da bahasakn diri saya dngn nama saya , haha , iaitu tyraa . bukn tayar naa (bak kata budak lelaki kelas 4mpm yg lembu tu) HAHA , 




Tyra ? mcm best ka ? HAHA , okay okay diam ! i've have crush with my bg yesterday , really yesterday ? i don't think so ? maybe on friday . sbb ? tk pyh bgitw la kowt? rahsia rumah tangga kami , jnji tk runtuh . ^^ 
Fight gila babeng arr nie , serius tyra takot gila kowt? pujuk dia dan la dia melting sat . hehe . 




Today buad apa ? tk buad apa pown , td BM cikgu Rahmah nk bersara dah , sedih dikit ja . :'( . Dia belanja kami bun , ngee ~ td msa msuk kelas baru tyra perasan ada bun atas meja , sorang satu . nasib kelas ade 19 urg jew , 3 tk dtg do 16 la , terharunyaa , menyesal kerana kutuk dia dulu , astaga , don't start again tyra . HAHA



No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com