CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 14, 2011

당신이 만드는 내 일 ~

Hello blogger . td dekt skola time MPM ada pentafsiran , waaa . takot gilaaa . bawu jew blaja 2 minggu dah buad pentafsiran , ketaq tw dakkk . :(  , sian kt aku . then ckgu pnggil nama shafiq , lama gila pentafsiran , then alip plax cikgu kta lepas nie . pdn muka hg , td hg kta senang , then la nie tk reti , tuihhh , blagak , buad pndai bule , sepak bru tw . ==' , then cikgu pnggil zulhazman p , zul pown p la . adoii , dia pown tk tw dhh . tengok cikgu nk pnggil next ja loceng da bunyi , perghhh . lega gila babeng arr , bule tnya syafiq stg . hehe . so td msuk dlm kelas dia hbaq la buad cena . lega la sikitt .


Pastue td pegy library jp , sbb band tk dew enn , lepak lepak smbil bua homerowk aku , aku pegy dengn ary . time dok syok tulis nih , pen aku nazak pulokkkk ! dakwat sat mai dat dakk , then kebetulan afy is a GOOD SAMARITAN ! haha , first usya jew pen dye enn , then aku tnye nk pinjam sat bule dak , then dia pelan pelan tarik pen dia , haha , hareyy sungguh . then dia bgi pinjam , perghhh . tima kasih daun keladi ya afy ! hehe . dan jugak siap aku punya BM tue , haishhh . then , ouh my god ~ i really miss u apex . :( , mcm nk pelok pelok jaa , tp tk bule. mak cik gurd sial babeng anjeng tue buad fitnah enn , mmg TERBAIK arr makcik , da mmg tk ade keje la en ke hapa ? da la tua , sedarr la diri tue sikit nk menfitnah aku makcik oii , tua buad cara tua na jngn dok blagak muda sngt . ==' 


Then aku pown balik ngn ary . smpai umh aku lapo thap gile nie yob , melantak nasik penoh eh pinggan nuh , lauk jngn cita la , 1ekor ikan goreng bersama kuah jaa , yes , aku tk bnyk mkn walaupun apex sye ckp saya nie gemok , kuang aja lu apex , lu langsi lu mati ! HAHA , cool . HA , stu g , sapa tk tw last tengok HP aku then tk buad silent , apex tue call then bunyi habis dlm library , adoiii . buad malu aku jahhh . da la kuat , lagu Speak Now-Taylor Swift plax enn , haha . mmg best td , then mak cik mak cik kt kaunter atas tue dok usya aku ngn ary . ish , aku plik laa ngn pompuan zaman la nie td makcik kt kaunter tue aku tk tw la umoq depa bapa , kak ka mkcik aku tk sure , usya padattt , bikin gua panas betul la . tk bule ka tengok or tego ngn cara elok sikit ? hasihhh . aku bukn nk kutuk , aku geram . tambah tambah mkcik guard library tue . mcm pundek jaaa . , astaga ! mulut hg tyra oiii , COOL COOL ! That all 4 today . papai <3







Lots Of Love , Tyra <3

No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com