CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 15, 2011

그것은 ~ 가족의 하루

Assalamualaikum ! ^^ m bertemu lagi kita hari ini yea ? hehe , aku bukn nk cita psal hri nie , nk cita psal semalam . Yeah , semalam rumh aku buad mkn mkn , just 4 family && saudara mara yg terdekt , jiran tk pnggil pown . HEHE , sorry mkcik sebelah , dpt amek bau ja , tk dpt mkn . tw kitaorng buad apa ? baberque , betoi ka dak aku eja ? lantak la , hehe . mkn ikan bakar , perghhhh ! mmg best . then mk caq aku dtg plax en , dya msak kuah nk sedap sikit ikan bakar tue . mmg sedap + pedas la weyh ! 


Masa tengh bakar tue , aku lepak soranx doranx dekt lua , mmg sejuk gila , then nmpk jiran aku nie , taun lepas skola skli ngn aku , taunk nie dia skola teknik , sembang ngn dye kt tembok berhampiran pdg tue , psal cetita dulu dulu tue , hehe , then mk caq aku da smpai , time tue plax ryu call , hehe , bgi dye jeles sikit . ckp kt dye tengh bakar ikan . woot woot . hehe . pdn muka . ngee ~ then msuk dlm umh mak caq aku suoh pegy beli cabai melaka pulokk , kedai da tutup yg kt depan nie , so aku ngn spupu aku p la kedai talha nuhh , mmg jauh arr , degn aku pkai short enn ? nek moto plax uh . haha .


Pegy kedai tue pown tk dew , then kami pown pegy beli ais cube la . da smpai umh , tengok spupu aku suma da dtg , ikan pown da masak , then tunggu apa g , FAV part aku la , iaitu MAKAN , haha . mmg sedap la weyh . aku bantai 4 ke 5 ekor ikan semalam ? tk ingt la , haha , yg ingt sedap ja . haha , then buad FB dekt spupu aku nieh , fb dya yg lama lupa pass pulokk . haha . mcm mcm aih . then depa nk balik dh . slm pa semua depa balik . 


Aku nie tengh tunggu charming , tk call pown , ckp nk call , hurm :( , aku ingt dye da tido , but aku still tunggu lgi , aku tk kn mudh lupa jnji dya kt aku , :) , aku tunggu smpai 12.58 am , the dye call , dye ckp sorry && bla bla bla , aku twu dye tengh pressure , today dye lawan syarahan dekt sik 2days , so aku mse kt dye , aku tk nk gngu dye , tp dye tue , asyik dok ckp "b kesian syg , nnty syg terasa" dye nie kn , haishhh . urg pk psal dye dye pk psal kite , elok sngt la tue , da la kene hafal 4 text  1 text 5 muka surat , can u imagine ? dlm msa 2 hri ? OMG ! cikgu dye pown asal la bgi text las minute , haishhh ! benggang jugak la enn , bia jew la . 


So , hope dpt buad terbaik hri nie okay ? i pray 4 u <3, that all 4 today . byeee ~ 




Lots Of Love , Tyra <3

No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com