CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 24, 2011

헤이!

Assalamualaikum ^^ 
Dh lama tk post yaa ? Malas gila babai la nk post , bca blog urg jaa . Yewla , blog aku tk menarik , thats y tk dak apa nk post , So apa aku nk cita eyh ? Okay psal kemarin . 
Sabtu kn sekolah , so aku decide nk pegy cs cari hadiah kt mak aku , 24.04.2011 bufday mak && abg aku , so aku nk pegy beli hadiah , then da balik umah , siap siap hujaannn . mmg best kn nek moto tengh ujan ? then msuk plax dlm uh ade aircond , sejuk tk terkata laaa , aku pegy dengn budak budak bakar arang , kak amalina , kak tyra && sewaktu dengnnya . First pegy KFC , bukn makan pown , tunggu kwn jaa . Then p kwn kwn doranx pegy buad ape ntah dekt dengn wedding dress tue pegy tengok + gelak jewla , sumph doranx best . Both of my sister kak amalina && kak tyra comel ! sumpah comel dohh , kecik jeww . <3 . 
Then pegy karoke , 13 lagu kowt ? HAHA , mmg terbaik gilaaa . Sakit tekak doranx dok melalak , dh mcm gig kt dlm uh , pdahl 5 urg ja ? HAHA , Then da pegy karoke dekt 1 jam , lapa tahap gaban , pegy cemara , makan nasi ayam . Then pegy cari hadiahhh . Lawa jugak barang barang kt ctue , :) aku beli botol kaca bentuk lengkung dlm dia ada bunga , wrna pink && dh balut pown . Then pegy tengok kedai kedai tue , i saw DOMO ! grrrr , sumph geram dohh ! mcm nk jew . nnty dtg lain laa . ngee ~ 
Then da balik pa suma , aku tido . letih sngt . HAHA , 

Now cita psal today , Today ahad , aku ade traning softball , pagi plax uh . Then aku terus pegy kelas ecah && wanie la , cari doranx . Terus pegy pdg , tk msuk powm assembly . BAHHAHA . jhtt . Then da train pa suma aku balik kelas , dlm kelas tido , sukaanyaaa . HAHA . okay takat tue ja , aku tk laarattt nk tulis laa . papai <3 



Lots Of Love , 


No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com