CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 21, 2011

오늘 1 부 :)

Assalamualaikum ^^ 


Hey . Today 21 April 2011 . Ada friendly softball dengn Pinang Tunggal . So girls vs girls , seri 2-2 . Boys vs boys kalah , 7-10 maybe ? ala , rilek la , friendly baru , jngn buad terok sngt . ==' , ts kak yana bwak NIKON ! waaa sukaaaa <3 , so akulah jdi photographernyaaa . HEHE , tngkp gmba berjuta juta lemon ! Pic kak yana , aku , ecah , wani , && all softball members . ^^ , 


Pagi td pown ada traning jugak , so aku p la kelas tikah , then dia kata "weyh,traning ptg tk mai pgi mai" , ish kalot la dye nih . Then aku kta "dah cikgu suoh mai , aku mai ja la ," lgipun bukn aku SENGAJA tk mai , da hmpa traning selasa , rabu , && khamis . Selasa && rabu aku ada band , so khamis aku mai laaa . Dia kalot laaa , ish . Dh la td kesian kt elly . :( 


Okay dh , stop . Then td kami kta dekt budak Pinang Tunggal padat gila gila arhhh ! tmbh tmbh team laki , punya la kata padat , ada minah nie gila bapak gemuk . HAHA , depa dok kta kt dia jaa , mcm mcm depa kata . aku mmg nk tergelak gila . HAHA 


Okay la , aku penat nnty aku upload picture okay ? hehe , papai <3 



Lots Of Love , Tyra <3


1 comment:

Anonymous said...

Aiman ada nampak budak-budak Pinang Tunggal tu. Syed pun ada kata, "Weh, bukan ka Pinang Tunggal tu sekolah hulu?" haha

Teringin nak tgk tapi Aiman kena kemas alatan mengecat :P

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com