CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 19, 2011

아프 메신저!

Assalamualaikum ^^


Heyy ! mcm biasa , tk dew hot story pown . just nk cite yg aku skola sekerat hari ae nie , WAH ! ingy keje je ade sederat hri ? HAHA , skola pown ade tww ! Okay , cita dya mcm nie , pgi td , as usual aku akn mkn pagi dengn membeli kuih dari kantin , tp berteman la enn , but today , ary && ani is absent , so aku tk pegy beli laa . T.T , menagis kelaparan aku pagi tdi , but still bule tahan && tunggu time rehat enn , dan tiba lah masa rehat yg aku nanti nantikan ! so aku && tingie pegy kantin beli nasi ayam , then malas nk mkn kt bawah , kami mkn dlm kelas , FYI la , kami rehat lewat lagiii . sabo ajelahh . ==' . Lepas tue kn aku pown mkn la nasi tue , aku letak kuah bnyk kowt ? ntah la , bgi aku sikit jew , tingie ckp bnyk , pedas pulokk lepas tue , aku letak kuah tk ingt dunia , HAHA , act bukn bnyk pown , kalo tk ikutkn TONSIL aku yg luka nie , da lama nasi tue jadi nasi banjir dek kuah sambal yg aku letak bnyk tue , so aku pown had kn kuah sambal itu , nnty aku jugak yg merana kesakitan , HAHA . 


Lepas tu masa agama , ustazah masuk awal , so ustzah tnya , "nasi kantin ka?" , aku jwb la "ya" then ustazh kata "kuah sambal dia mcm tk masak ja?" , aku pelik la ? aku kta "ya ka ustazh?" , ustazh rilek jaa , then da hbis makan , perghhhhhhhhhh ! perut aku meragam GILA GILA nie , dua masa ustazah iaitu besamaan 1 jam setengah 3 kali aku MELAWAT toilet nuhh , smpai palie kata , "tudia hg , baru sejam 3 kali dh p toilet" aku senyum ja la , tk mampu nk berkata kata , muka aku nie pucat tahap mayat mati sebulan dh ! 


Lepas tue aku p kt teacher hamizura ckp nk balik , then dia kata call ayh kamu then pegy pejabat isi borang , then jumpa yas dengn erna , time tue plax aku tk dak duit syiling , aku mnx la dekt yas , then yas bgi erna pown bgi . so TERIMA KASIH kawan ! yes doranx BFF aku , ^^ . Pegi public call ayh aku , ayh aku kta okay jp g dtg . Lepas tue aku ngn tingie pegy nek atas amek beg nk balik . then aku tinggai dia dlm kelas laa , huhu . 


Isi borang pa suma , nampk apex kt pejabat , buad ape ntah , haha . then ayh aku sembang dengn kerani , kerani tue tnya "kenapa tu?demam ka?" ayk aku kta "ha'a , dengn sakit perut skali" then dia kta "pgi tk mkn kowt?lepas tu mkn pedas plax" , ish , dia nie mcm tw tw ja pgi td aku tk mkn . HAHA
Then aku pown balikk . Smpai umh aku pegi toilet lagi , lepas tue msuk bilik salin baju pa semua pegy cari telefon rumah aku call charming , ckp kt dye "bie ! da blik umh , sakit perut" then dia kta "laa ? okay okay , b kt dewan nie , ptg ni bru hbis pidato" then aku kta "okay , da blik call tw" dia pown kta "yeah , tke cre syg bye , ily" . Jngn jeles okayyy ! HAHA , kalo la mak aku tw yg aku pkai tepon umh tk kew ribut taufan melanda dlm rumah aku jew ? HAHA , kalo dye bce nie mampus aku dikerjekann , HAHA , sorry mum ^^ tk sengaje . HAHA , 


Okay that all 4 today , papai . <3 



Lots Of Love , Tyra <3

1 comment:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com