CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

바보!

Hello peeps ! , how are you today ? good ? yeahh , me to . tuuuu ! speaking satt . HAHA , okay today && hri hri yg akan dtg , no more kutuk kutuk urg okay ? blog nie akn disapu bersih oleh saya , tyra lee selaku OWNER OF THIS BLOG , (insyaallah kalo tk dew urg yg kaco aku) HAHA , so korang jngn kaco aku okay ? go && handle your own life , jngn la nk sibuk sibuk handle life urg lain  life kau tue pown tk berapa nk sempurna . :)


Okay , lets start , smlm charming balik pukul 6 lebih , petang laa , waaaa ! Seriously i miss him so fuckin damn much ! waaa , dpt denga suara pown da cukup bgi aku . ohmygoddd ! rindu gila niehh ! x)
okay rilek tyra rilek , tarik nafas dulu . huhhhh ! legaaa . Hehe , ckp ckp dengn dya then tnya dia 'dpt num brapa ?' dia ckp 'num 4 , sedihh gilaa' . then aku kta 'okay what , num 4 dlm negeri kedah kowt' ? hebat la tue , then dia ckp 'hurmm , yelaaa' . so then dia ckp 'syg nk peg tuisyen bule tk stg?' then aku kta la , 'asal la begok sngt ? nk pegy tuisyen pown mnx izin kew?' then dia kta 'tk la stg syg mrah , dh la blik blik then pegy tuisyen , stg syg kecewa && bla..bla..bla..' aku pown kta , 'awek mne yg tk kasi bf dia pegy blaja? pkir sikit bule tk ?" haha , pdn muka , kn da kne . ngeee ~ 


Then dia da blik tuisyen dia ckp mlm nie tdo umh abg wan , sbb mk && ayh dye pegy kl then ape g ntah , dye , afy && kwn dye sorng g uh . haishhh . then da call aku pe suma dye nk tido , tido jewla , kesian pulokk eden negoknye . HAHA , dya ckp nnty pagi pagi dye balik then pegy skola terus . hehe . 


Da hbis cite psal charming aku uh , then psal todayy . semua Ketua Tingkatan && Penolong Ketua Tingkatan diminta pergi ke bilik gerakan untuk mnedengar ceramah Pencegah Jenayah ape ntah , so Ketua Tingkatan aku tk dew pegy kem PKBM , then aku jew la wakil , then ary sorang jew dlm kelam pompuan , aku heret dye skali . HAHA , yewla tk kesian kew ? da la dye jew pompuan then budak baru , kalo aku lain la , dengar ceramah lebih kurang dua jam or satu jam setengah kowt dduk dlm bili gerakan , mula mula kitaorang dduk depan , then cikgu suoh pindh blakang , siot betol da la blakang tk kene aircond , dduk depan elok elok td cikgu suoh pindh . haishhh . then da hbis tue blik kelas .


Then Then , ade la , budak nie ennn , ustzh tnye dye 'kenapa kamu tk jadi ketua tingkatan dh?' , tw dia kta pa ? 'sya tk mw ustazh , depa buad taik dengn saya , psal depa sya kena demerit' , TUIHHHHH ! then aku buad muka kt ustazh 




Tok sah dok bohong la keling oiii , keja pown tk buad nk tuduh urg , mcm *a**a* ja ! baka-yaro , penipu , blah la weyh , nama urg tk hadir tk anta dekt teacher mcm bodoh ja hg nie , sumph jhon , aku dok denga budak kelas len pown dok kta 'aku powm mluat jugx kt dot dot dot tue , awt jhon sngt?' aku senyum ja . HAHA 
Okay dh dh , td ckp tk nk kutuk urg daaa , haishhh , apa mw jadi laaa . so that all 4 todayyy .
byeeee






Lots Of Love , Tyra <3




No comments:

Post a Comment

 
thetyraalee.blogspot.com